Για την Πατρίδα - Εθνικά θέματα

Ο δρόμος προς την Eλευθερία!

Από τον Κωνσταντίνο Βαθιώτη

Πηγή: Εφημερίδα Δημοκρατία

Σε έναν πανηγυρικό λόγο που είχε εκφωνήσει την 25η Μαρτίου 1977 στην αίθουσα τελετών της Νομικής Σχολής Κομοτηνής (ο λόγος αυτός εκτυπώθηκε σε ένα τευχίδιο με τίτλο Ο δρόμος προς την ελευθερία, Θεσσαλονίκη 1979, σελ. 4), ο αείμνηστος καθηγητής Ποινικού Δικαίου ΑΠΘ Ιωάννης Μανωλεδάκης είχε πει τα εξής: «Η ικανότητα της υλικής κατάκτησης, η ικανότητα του στοχασμού και η ανάγκη της εξέγερσης είναι η ανεκτίμητη περιουσία του ανθρώπου πάνω στη γη, που τον διαφοροποιεί οντολογικά σαν ύπαρξη από όλα τα άλλα ζωικά είδη. Με αυτή την ανεκτίμητη περιουσία ο άνθρωπος γράφει την ιστορία του. […]

Οι τύραννοι κάθε εποχής, όσοι κρατούν υπόδουλους άλλους λαούς ή τον δικό τους λαό, τριπλό έχουν μέλημα:

  • Να παρεμποδίσουν την οικονομική του ανάπτυξη ή να διοχετεύσουν την υλική του επέκταση σε δικό τους όφελος ή σε όφελος άλλων, ποτέ όμως σε όφελος του ίδιου του λαού που με τις δυνάμεις του παράγει. Η υλική μιζέρια είναι πιστός σύντροφος της υποταγής και της τυραννίας.
  • Να κρατήσουν το λαό στο σκοτάδι της αμάθειας. Ο σκοταδισμός και η αμάθεια είναι πιστός σύντροφος της υποταγής και της τυραννίας, γιατί αποκλείουν όχι μόνο την γνώση των νόμων της φυσικής και κοινωνικής αναγκαιότητας που οδηγεί στην συνειδητή -δηλαδή στην ελεύθερη- πράξη, αλλά και γιατί παρεμποδίζουν την αυτογνωσία, την ανάπτυξη δηλαδή ελεύθερης κοινωνικής συνείδησης.
  • Να καταπνίξουν και το παραμικρό σκίρτημα συνειδησιακής εξέγερσης. Η μαλθακότητα και η αποχαύνωση είναι πιστός σύντροφος της υποταγής και της τυραννίας. Όσο πιο ναρκωμένες είναι οι δυνάμεις αφύπνισης ενός λαού τόσο πιο σίγουρα και στέρεα είναι τα δεσμά της δουλείας του. […]

Ό,τι και αν είσαι, εργάτης, διανοούμενος, στρατιώτης, μην ξεχνάς πως “η ζωή του αληθούς πολίτου πρέπει να τελειώνει ή διά την ελευθερίαν του ή με την ελευθερίαν του” (Ελληνική Νομαρχία, 30)».

Η επέτειος των 200 χρόνων από την Ελληνική Επανάσταση θα εορτασθεί υπό το κράτος ενός οξύμωρου σχήματος: όντας υπόδουλοι σε μια πρωτοφανή υγειονομική τυραννία, θα προσποιηθούμε ότι γιορτάζουμε την αποτίναξη του οθωμανικού ζυγού. Οι τυραννικοί διαχειριστές της υγειονομικής κρίσης έκαναν ό,τι περνούσε από το χέρι τους για να επικρατήσει και σε αυτό το πεδίο η ανάποδη λογική του θαυμαστού καινούργιου κόσμου μέσα στον οποίο φυτοζωούμε εδώ και έναν χρόνο: Γιορτάζουμε τα 200 χρόνια της απελευθέρωσης των Ελλήνων σημαίνει ότι γιορτάζουμε ως σκλάβοι την καταλυθείσα ελευθερία που είχαν ανακτήσει για μας οι πρόγονοί μας!

Η ανάκτηση της ελευθερίας κατέστη εφικτή, διότι το σύνθημα της Ελληνικής Επαναστάσεως ήταν «ελευθερία ή θάνατος» με υπονοούμενο και αδιαπραγμάτευτο το προβάδισμα υπέρ της ελευθερίας. Αντιθέτως, στην εποχή του κορονοϊού η ελευθερία είναι εξαφανισμένη από τον διλημματικό ορίζοντα των διαχειριστών της κρίσης. Τούτοι παραπλανούν τον ελληνικό λαό, προπαγανδίζοντας αδιαπραγμάτευτα υπέρ της υγείας, ως αντίπαλο δέος της οποίας προβάλλουν όλως παραπλανητικώς την οικονομία και όχι την ελευθερία! Αυτό φυσικά το κάνουν, ποντάροντας στη σύγχρονη ειδωλολατρία των Ελλήνων, η οποία φορά τον μανδύα της υγειολατρείας. Αν, όμως, οι ήρωες του 1821 διατηρούσαν, όπως οι σημερινοί Έλληνες, λατρευτική σχέση με την υγεία και τη ζωή τους, τότε σήμερα θα ήμασταν ακόμη σκλαβωμένοι στους Τούρκους.

Έτσι, λοιπόν, η φετινή επέτειος, έστω κι αν εορτασθεί με θεωρητικό ή εικονικό τρόπο, μπορεί να μας θυμίσει την συνταγή των προγόνων μας για τον δρόμο προς την ελευθερία – την «πιο δύσκολη απ’ τις δοκιμασίες που μπορούμε να προτείνουμε σ’ έναν λαό» (Πωλ Βαλερύ, Πάνω στο θέμα της δικτατορίας, μτφ.: Θ. Θ. Νιάρχος, εις: Ευθύνη, Τεύχ. 1ο, Ιανουάριος 1972, σελ. 23): Πρέπει να πάψουμε να φοβόμαστε για την ζωή μας, της οποίας η αρχή και το τέλος δεν ορίζεται από τον άνθρωπο. Ο φόβος, όμως, θα εξουδετερωθεί, μόνο αν ο δείκτης της πυξίδας μας αρχίσει να δείχνει τις συντεταγμένες της πίστης και της αγάπης: πίστη σε Εκείνον που είναι Παντοκράτωρ και αγάπη για το “αποπαίδι του 2021”, δηλ. για την ελευθερία, που αποτελεί την αναπαλλοτρίωτη εγγενή ιδιότητα του ανθρώπου (πρβλ. Α. Ανταμ, Το πάθος του σκλάβου, μτφ.: Αθ. Κοτταδάκης, εις: Ευθύνη, Τεύχ. 30, Ιούνιος 1974, σελ. 291: «Για τον άνθρωπο είναι φοβερά ανυπόφορο να χάνη την ελευθερία του, γιατί η ελευθερία ανήκει στα ουσιαστικά χαρίσματά του»).

Οι σημερινοί υγειονομικοί τύραννοι φρόντισαν να υπηρετήσουν πιστά το τρίπτυχο που ανέφερε ο Ι. Μανωλεδάκης στον προαναφερθέντα λόγο του: Πρώτον, καλλιεργούν ήδη από την εποχή των μνημονίων το κλίμα της μιζέριας και με την αυτοκτονική υγειονομική πολιτική που ακολουθούν θα φέρουν εντός ολίγου τον οικονομικό όλεθρο. Δεύτερον, μέσω των τρομολαγνικών, προπαγανδιστικών και απορριμματοφόρων ΜΜΕ αλλά και της τηλεκπαίδευσης τυφλώνουν καθημερινά τους Έλληνες που ζουν μονίμως σε μια τηλε-ψευδαίσθηση, σαν να πρωταγωνιστούν ως μασκοφορεμένα ζόμπι σε ταινία τρόμου με αμέτρητα κρούσματα, τα οποία στην προφητική γλώσσα του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη (βλ. το ομότιτλο διήγημά του «Τα κρούσματα») αποκαλούνται φαντάσματα. Τρίτον, με τον αδιανόητα αυστηρό νόμο περί των συναθροίσεων, η κυβέρνηση μερίμνησε ώστε να υπονομεύσει εκ προοιμίου τη διάθεση των Ελλήνων να αντισταθούν συλλογικά στην κατάλυση του ελληνικού Συντάγματος, όπως άλλωστε το ίδιο τους προτρέπει μέσω της ακροτελεύτιας διατάξεώς του (άρθρο 120 παρ. 4).

Τον τελευταίο καιρό, πάντως, ολοένα και περισσότεροι Έλληνες επιλέγουν να αψηφήσουν τις αυστηρές απαγορεύσεις του προμνημονευθέντος νόμου, πλην όμως προσέρχονται στις διαδηλώσεις εναντίον των «lockdown» (ο εν λόγω στρατιωτικός όρος συσκοτίζει την μαύρη αλήθεια: πρόκειται περί ωραιοποιημένης αιχμαλωσίας των πολιτών!) και των συμπαρομαρτούντων περιοριστικών μέτρων, φέροντας στο πρόσωπό τους το μοντέρνο σύμβολο της υποταγής τους, την μάσκα!

Μια περικοπή που προέρχεται από το αλληγορικό μυθιστόρημα του Τζωρτζ Οργουελ «Η φάρμα των ζώων» (εκδ. Κάκτος, μτφ.: Νίνα Μπάρτη, Αθήνα 1978, σελ. 34) στέλνει ένα πολύ χρήσιμο μήνυμα για τους επίδοξους ήρωες του 2021, οι οποίοι θα πρέπει να το εμπεδώσουν, αν θέλουν να μιμηθούν τους ήρωες του 1821:

Όταν ο Σνόουμπωλ, το ένα από τα δύο γουρούνια που ξεχώριζαν ως τα ικανότερα στην φάρμα των ζώων, προσπαθούσε να οργανώσει την «επανάστασή» τους, εξηγώντας στα άλλα ζώα γιατί πρέπει να τερματισθεί η «υποταγή» στον διαχειριστή της φάρμας, τον «αφέντη» τους κ. Τζόουνς, μια «χαζούλα όμορφη φοράδα», η Μόλλυ, τον ρώτησε γεμάτη αγωνία αν μετά την επανάσταση θα της επιτρέπεται να φορά «κορδέλες στην χαίτη της». Τότε ο Σνόουμπωλ της απάντησε: «Συντρόφισσα, αυτές οι κορδέλες, που θέλεις τόσο πολύ, είναι το σύμβολο της σκλαβιάς. Δεν μπορείς να καταλάβεις ότι η ελευθερία αξίζει πιο πολύ από τις κορδέλες;»

Δυστυχώς, οι μάσκες (φυσικά και τα SMS ή τα έντυπα μετακίνησης) είναι οι κορδέλες-αλυσίδες της σκλαβιάς του Νεοέλληνα ραγιά. Αν, όμως, εμπεδώσει τα παραπάνω ουσιαστικά μηνύματα για τον δρόμο προς την ελευθερία του, τότε αντί κωδικού επιτήρησης, θα πρέπει σύντομα να στείλει στον Μεγάλο Αδελφό το τελευταίο του μήνυμα με το ακόλουθο δίστιχο από το ποίημα του Φρίντριχ Σίλλερ «Τα λόγια της πίστης» (η ελεύθερη απόδοση του γράφοντος): «Να τρέμετε μπρος στον σκλάβο που τις αλυσίδες σπάει, όχι μπρος σ’ εκείνον που λέφτερος πετάει» («Vor dem Sklaven, wenn er die Kette bricht, Vor dem freien Menschen erzittert nicht!»).

 

 

 

1821 - ΜΙΑ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ

Η ΠΙΣΤΗ ΤΩΝ ΗΡΩΩΝ ΤΟΥ 1821

Ομιλεί ο μακαριστός (Άγιος) Επισκοπος Φλωρίνης Αυγουστίνος Καντιώτης

Το βίντεο είναι μία παραγωγή της Ιεράς Μονής Αγίου Αυγουστίνου Φλώρινας. Περιέχει αποσπάσματα από ομιλία του μακαριστού επισκόπου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου Καντιώτου με τίτλο '' Η πίστις των Ηρώων του ΄21'', που έγινε στην αίθουσα της οδ.Ζωοδόχου Πηγής 44 στην Αθήνα στις 20 Μαρτίου 1977. Οι έγχρωμες εικόνες του βίντεο προέρχονται από βιβλία των Εκδόσεων ''Στρατίκη'' και η μουσική επένδυση από τον εκλεκτό καλλιτέχνη κ. Σταμάτη Σπανουδάκη.

 

 

 

 

μακαριστός Γέροντας Γρηγόριος της Μονής Δοχειαρίου:

«Πρόσφυγες και Ελλάδα»

GrigoriosDoxeiarioy3

Ο μακαριστός Ηγούμενος της Ι.Μονής Δοχειαρίου Αγίου Όρους Γέροντας †Γρηγόριος ( 23/10/2018), μιλά για την Ελλάδα και τους πρόσφυγες

Ὁ Θεός, ὅταν δημιούργησε τὸν αἰσθητὸ παράδεισο, οὔτε στὴν Εὐρώπη τὸν ἔστησε, οὔτε στὴν Ἀμερική, ἀλλὰ στὴν Ἀνατολία. Πῶς σήμερα ἀπὸ τὴν πάμπλουτη αὐτὴν χώρα ἔχουμε πρόσφυγες στὴν Ἑλλαδίτσα;

Καὶ αὐτὸ φαίνεται μὲ μιὰ ματιὰ ποὺ τοὺς ρίχνεις. Κινητὰ τῆς τελευταίας τεχνολογίας, ἡ χανούμισσα κολὰν παντελόνι, τσεμπέρι καὶ τσιγάρο. Δυστυχῶς στήν ἐποχὴ τοῦ Μωάμεθ δὲν ὑπῆρχε τὸ μακιγιάρισμα, γιὰ νὰ τὸ ἀπαγορεύση, καὶ σήμερα καλοφροντισμένες ἐμφανίζονται στὸν χῶρο μας. Περισσότερο ἀπὸ ἑξακόσια χρόνια οἱ πρόγονοί μας ἀγωνίστηκαν νὰ διώξουν τὸν μουσουλμανισμὸ καὶ νὰ διώξουν τὰ τζαμιά. Καὶ σήμερα πλησιάζει ὁ καιρὸς ποὺ θὰ εἶναι περισσότεροι οἱ μουσουλμάνοι στὴν χώρα μας ἀπὸ τοὺς ὀρθοδόξους χριστιανούς.

Ἀπὸ αἰῶνες ὁ Θεὸς μοίρασε τὰ ἔθνη καὶ στὸ καθένα ἔδωσε τὸ κομμάτι του. Δὲν πάω στὴν πατρίδα τους νὰ τοὺς πολεμήσω, ἀλλὰ δὲν τοὺς θέλω στὴν χώρα μου. Δὲν εἶναι σωβινισμὸς αὐτό. Οἱ καμπάνες κάνουν ἠχορρύπανση· ὁ χότζας ποὺ σὲ λίγο θὰ φωνάζη στὰ τζαμιὰ τρεῖς φορὲς τὴν ἡμέρα δέν θὰ ἐνοχλῆ; Μισοῦν τὴν πίστη μας, μισοῦν τὸν Σταυρό, τὸν Χριστὸ καὶ τὴν Παναγία. Καὶ δυστυχῶς κινοῦνται ἐπίσκοποι καὶ ἀρχιεπίσκοποι πρὸς τὶς σκηνές τους, βγάζοντας τὸ ἐγκόλπιο καὶ τὸν Σταυρό, γιὰ νὰ μὴν ἐρεθίζουν τὰ τέκνα τοῦ Μωάμεθ! Καὶ σιγά-σιγά, οἱ σκηνὲς γίνονται πελώρια ξενοδοχεῖα καὶ οἰκοδομὲς ποὺ ἁρπάζουν οἱ τράπεζες ἀπὸ τοὺς δύστυχους Ἕλληνες.

Αὐτοὶ ποὺ κυβερνοῦν καὶ τοὺς κουβάλησαν ἐδῶ μὲ τὶς δυνάμεις τοῦ σκότους δὲν ρίχνουν μιὰ ματιὰ στὰ συσσίτια καὶ στὰ ἄστεγα καὶ ταλαίπωρα παιδιὰ τῆς Ἑλλάδος; Καὶ τὸ πιὸ σπουδαῖο ἀπ’ ὅλα, στὰ ἄνεργα παιδιά, ποὺ τὰ πιὸ γερὰ μυαλὰ φεύγουν πρὸς δυσμάς, γιὰ νὰ ἐπιβιώσουν; Εἶπε ὁ Χριστὸς ἀγάπη, ἀλλὰ εἶπε καὶ τὸ κάθε ἔθνος στὰ ὅριά του καὶ νὰ μὴν εἰσέρχεται στὸ ἄλλο ἔθνος. Ἡ μίξη τῶν Ἑλλήνων μὲ τοὺς μουσουλμάνους, ποὺ δὲν ἔχουν ἱερὸ καὶ ὅσιο, ποὺ δὲν ἔχουν καμμιὰ ἠθική, ἀλλὰ ὅλα εἶναι ἀπόλαυση, δὲν θὰ τοῦ ἀλλάξη τὸ ἦθος καὶ τὸ ὕφος καὶ τὴν ταυτότητα αὐτοῦ τοῦ ἁγίου τόπου;

Βρέ, δὲν ἀκοῦτε ποὺ τρίζουν τὰ κόκκαλα τῶν προγόνων μας; Δὲν φτάνουν στὰ αὐτιά σας τὰ βογγητὰ καὶ οἱ καημοὶ τῶν προγόνων μας στὸ παιδομάζωμα; Αὐτὸ εἶναι ἕνας καινούργιος τρόπος παιδομαζώματος, μίξεως καὶ συγχύσεως. Ἀπὸ τοὺς ἀπογόνους τοῦ Ἰσλὰμ καταστράφηκε ὅλη ἡ λατρεία τοῦ ἀληθινοῦ Θεοῦ καί ἡ Ρωμιοσύνη ἀφανίστηκε. Δυὸ μεγάλους ἐχθρούς συνάντησε στὸν δρόμο της ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία, τὸν παπισμό καὶ τὸν ἰσλαμισμό. Καὶ αὐτοὶ σήμερα σφιχταγκαλιάζονται γιὰ νὰ κατασβέσουν τὴν λαμπάδα τοῦ κόσμου, ποὺ εἶναι ἡ Ἑλλάδα. Ἀφῆστε τὶς «φιλανθρωπίες» καὶ ἐλᾶτε στὰ συγκαλά σας. Ἐὰν τοὺς προγόνους μας ἔκαψαν, ἔσφαξαν, τηγάνισαν, ἐμᾶς γιατί θά μᾶς φερθοῦν καλύτερα; Ἐπειδὴ τοὺς δεχθήκαμε στὴν χώρα μας;

Φαινόμενο μεγάλης παράνοιας ὑπάρχει σ’ αὐτὴν τὴν μικρὴ χώρα. Χρόνια τώρα δεχόμαστε ἀπειλὲς ἀπ’ τὸ Ἰσλάμ. Ποῦ θὰ πᾶς; Ποῦ θὰ περπατήσης καὶ δὲν θὰ κλάψης; Οἱ πρόσφυγες ποὺ ἦρθαν ἀπ’ τὴν Μικρὰ Ἀσία καὶ τὸν Πόντο ἦρθαν ξυπόλητοι, γυμνοί, πεινασμένοι, ἀκρωτηριασμένοι. Αὐτοὶ δὲν εἶναι πρόσφυγες, εἶναι κατακτητές, εἶναι οἱ ρώθωνες τοῦ διαβόλου.

«Θεέ μου, Θεέ μου, ἱνατί ἐγκατέλιπές μας;»

Ξωμάντρι τοῦ διαβόλου κατήντησε ἡ Ἑλλάδα καὶ κάθε ἄθεος καὶ ἀντίχριστος καὶ διεφθαρμένος βρίσκει καταφύγιο στὴν χώρα αὐτὴ τῶν μαρτύρων καὶ τῶν Ἁγίων. Ὑπάρχει λύσσα καταστροφῆς αὐτοῦ τοῦ πανάρχαιου λαοῦ ποὺ λέγεται Ἑλληνισμὸς καί τῆς Ὀρθοδοξίας. Ποιός θὰ ἀπαντήξη τὸ κακό; Οἱ ἄθεοι κρατοῦντες ἢ ὁ πάπας ποὺ ἔχει γίνει -ἀλλοίμονο- τὸ μεγάλο προσκύνημα τῶν ὀρθοδόξων; Δυστυχῶς ὅπως καταντήσαμε καὶ ὄστια θὰ φᾶμε καὶ κοράνι θὰ κρατᾶμε.

Γρηγόριος ὁ Ἀρχιπελαγίτης

 

Ο ΥΜΝΟΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

ΤΟΥ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ ΣΟΛΩΜΟΥ

ΟΣΑ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ - ΟΣΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΔΙΔΑΞΕ ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Ομιλεί ο π. Ευάγγελος Παπανικολάου,

ο οποίος αναλύει με γλαφυρότητα τον Εθνικό μας Ύμνο,

τον Ύμνο εις την Ελευθερία του Διονύσιου Σολωμού,

καλεσμένος στην διαδικτυακή συνάντηση "Κρυφού Σχολειού"

του Ι. Ναού Αγίων Πάντων Καλλιθέας

 

 

Δελτίο Τύπου Ορθοδόξων Σωματείων Αθηνών

για το Συλλαλητήριο της 20ης Ιανουαρίου 2019

syllalhthrio gia thn makedonia athhna ianoyarios 2019 02

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ – ΣΥΝΤΑΓΜΑ 20/1/2019, 2:00 Μ.Μ.

Τα Ορθόδοξα Χριστιανικά Σωματεία Αθηνών ΣΥΝΤΑΣΣΟΝΤΑΙ και ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ το ΠΑΝΕΘΝΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πολιτιστικών Συλλόγων Μακεδόνων και των Παμμακεδονικών Ενώσεων Υφηλίου, το οποίο θα λάβει χώρα την ΚΥΡΙΑΚΗ 20 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2019 ΚΑΙ ΩΡΑ 14:00 στην πλατεία Συντάγματος των Αθηνών για την αποτροπή της προδοσίας της Μακεδονίας μας!

Απευθύνουμε δυναμικό κάλεσμα στους απανταχού Έλληνες να ΚΑΤΑΚΛΥΣΟΥΝ ΜΑΖΙΚΑ την πρωτεύουσα με την ελληνική σημαία στα χέρια και να διατρανώσουν προς κάθε κατεύθυνση την σφοδρή αντίθεσή τους στην εντελώς απαράδεκτη «Συμφωνία των Πρεσπών», η οποία τις επόμενες ημέρες θα κατατεθεί προς κύρωση στη Βουλή των Ελλήνων.

Από αυτό το ΓΕΝΙΚΟ ΠΡΟΣΚΛΗΤΗΡΙΟ δεν πρέπει να απουσιάσει κανείς! Η Ιστορία θα κρίνει με τον σκληρότερο τρόπο τόσο τον πολιτικό κόσμο αν επικυρώσει το ξεπούλημα των εθνικών μας δικαίων, όσο και τον ελληνικό λαό αν ολιγωρήσει και ανεχθεί πρωτοφανή εθνική προδοσία!

Ας επαναλάβουμε με εθνική ομοψυχία και ενότητα τις μεγαλειώδεις στιγμές των συλλαλητηρίων του παρελθόντος έτους στέλνοντας μήνυμα ΑΔΟΥΛΩΤΟΥ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟΥ ΦΡΟΝΗΜΑΤΟΣ και σεβασμού στον απανταχού Ελληνισμό!

Εμείς, σύσσωμος ο ελληνικός λαός, οφείλουμε με την παρουσία μας στο συλλαλητήριο να ΑΚΥΡΩΣΟΥΜΕ την μειοδοτική «Συνθήκη των Πρεσπών» και να διαμηνύουμε προς τους Έλληνες Βουλευτές να αποφασίσουν με σεβασμό στην ΙΣΤΟΡΙΑ και με  γνώμονα το αληθινό συμφέρον της ΠΑΤΡΙΔΑΣ μας!

   

Τα Ορθόδοξα Χριστιανικά Σωματεία Αθηνών